En Köklü Kadın Sitesi

Merhabalar,

80 doğumlu olanların gençliklerinde -belki de çocukluklarında- en büyük hobileri, aylık dergileri karıştırmalarıydı. Her ay yeni gelen dergilerin kapaklarına bakmak, içlerini karıştırmak çok zevkli değil miydi sizce de? Özellikle yazları çıkılan tatil öncesi alışverişinde her sepette en azından 1 dergi oluyordu, deniz kenarına kumlar üzerinde güneşlenirken ellerde dergi olurdu hep. Okumaya dalıp az haşlanmadık sanırım değil mi?

Bugün de sizlere işte böylesine eski, köklü ve güvenilir bir derginin online sitesinden bahsedeceğim. Elle dergisi! Siteye ulaşmak için tıklayınız.


Basılı yayınların artık çok rağbet görmemesi sanırım en kötü dergi piyasasını etkiledi, benim hala en sevdiğim şey elle tutabildiğim, kokusunu hissedebildiğim, okurken altını çizebildiğim ya da hoşuma giden bir sayfayı koparıp alabildiğim yayınlar. 

Ancak ben de internetten bakmıyor muyum? Tabii ki bakıyorum, ne kadar dokunmak önem arz etse de internet sitesine giriyorum. Özellikle ilgimi çeken başlıkları da sizinle paylaşmak istiyorum, belki sizler de faydalanırsınız :)

Güzellik başlığı altındaki "Makyaj ve ciltbakımı", astro bölümü ve kapak çekimi bölümü en çok ilgimi çeken yerler. 

Kapak çekimini nerede, kim yapmış, makyajları nasıl, ünlüler nasıl çıkmış ve o süreç benim her zaman ilgimi çekmiştir. Hatta lise mezuniyet makyajımı yaptırmaya gittiğimde elimdeki derginin kapağını göstermiştim. 

Okuduğunuz için teşekkürler,
Sevgiler!

Share this:

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder