#mybkevent Sponsorlarımız

Merhabalar,

Bugün sizlere hafta sonu gerçekleştirdiğim ilk etkinliğimde bizi yalnız bırakmayan firmaları anlatacağım. Yarından itibaren alfabetik olarak sponsor firmaları tanıtacağım, elimden geldiğinde anlatacağım. Umarım sıkılmadan dinler/okursunuz beni. 


Alfabetik gidecek olmamın nedeni de hiç bir sponsor firmaya haksızlık etmek istemiyor oluşum, bu yüzden de böyle bir kart hazırladım ve bu sıraya göre gitmek daha doğru olur diye düşündüm. Şimdi hadi hemen kısa kısa başlayalım firmalarımıza bakmaya.


Apolena ile ilk tanışmam, ChunliBeauty bloğundan kazandığım çekiliş ile oldu, daha önceleri blogger etkinliklerine sponsor olduklarını görmüş, tüm ürünlerine ayrı ayrı bayılmıştım. Bu yüzden de etkinliğimde beni ve arkadaşlarımı yalnız bırakmadıkları için çok teşekkür ederim.

Cosmo Home benim ilk bildiğim ve ilk tanıdığım bakım mağazasıdır. Kadıköy'de uzun yıllardır bulunuyor. Henüz diğer zincir bakım marketleri yokken, küçük bir dükkandı ve ihtiyaçlarımızı hep oradan karşılardık. Sonra zamanla büyüdüler ve daha güzel bir mağazaya sahip oldular. Bu yüzden de yeri bende çok ayrıdır. Cosmo Home'da satılacak olan Procsin markasının dünyada da henüz piyasaya çıkmamış, lansmanı yapılmamış bu PRC Make up markasının bütün ürünlerinden gönderdi bizlere, hem neredeyse dünyada ilk defa bizler sahip olduk hem de bu duruma çok mutlu olduk. Çok teşekkür ederim Cosmo Home!


Biz bloggerlara çok önem veren ve her zaman yanımızda olan bir marka Cyrene, her zaman katkıda bulundular, bana da çok ilgili davrandılar gerçekten. Çok severek kullandığım temizleme suyum bitmek üzere olduğu için, gerçekten çok mutlu oldum. Çok teşekkürler.


Dermoeczanem bizlere 5 adet içi dolu çanta göndermiş, birini hemen aldım çünkü içerisinde denemek istediğim çok fazla ürün var. Nuxe bunların başında geliyor. 

Dermokil'den Şengül Hanım aslında bizzat katılacaktı ancak fuar yoğunluğundan bir türlü bir araya gelemedik. Kendisi gelemedi ama bize içi dolu kocaman bir paket göndermişlerdi. Sağdaki gördüğünüz de tam anneme göre :) Çok teşekkür ederim.


Dermorenda bize farklı farklı ürünler gönderdi, benim de payıma daha önce deneme fırsatı bulamadığım Avene Termal Su düştü. Yeni bir şey deneyecek olmanın, havalarında artık ısınmış olduğu şu günlerde ayrı heyecan veriyor bana :) Teşekkürler.



Dove'un paketinde ki "Besleyici Bakım Spreyi"ni zaten çok severek kullanıyordum, bir de yanına "Yoğun Onarıcı Bakım Spreyi" geldi tadından yenmedi :) Çanta askısını da çok aşırı severek kullanıyorum, meğerse ne kadar lazımmış :)


Faberlic katalogtan satış yapan bir marka, ürünlerini ilk defa deneme şansı buldum. Bu kadar güzel ambalajlara sahip, bu kadar güzel kokulara sahip olduğunu hiç bilmiyordum. Hepimize özel setler hazırladı Melisa Hanım, çok ilgili ve çok içtendi. Tüm ürünleri ayrı ayrı çok sevdim, çok teşekkür ederim.


Farmasi'den geçtiğimiz haftalarda kocaman bir paket almıştım, ürünlerini ilk defa denemiştim ve çok sevmiştim. Henüz yazısını yazamadım ama onun için de ayrı bir yazı hazırlayacağım. Tüm ürünler o kadar bana hitap ediyor ki, şansımın bu aralar açıldığını düşünüyorum :) Çünkü Pınar Hanım kendisi hepimize birer set hazırlamış ve şansımıza ne gelirse ona sahip olduk :) Tam benim renklerim değil mi sizce de?


HC Ovex'i ne kadar sevdiğimi biliyorsunuzdur. Hatta 1 kutusunu bitirdim, 2. kutunun yarısındayım. Bu da tam zamanında yetişti. Sanırım bir güncelleme yazısı yazmam lazım, çünkü kullanmadığım her duş sonrası saçlarım eski haline dönüyor. Saçlarıma bu kadar iyi gelen bir ürün daha görmedim henüz.


Yazı yazmayı tüm bloggerlar çok sever diye düşünüyorum. Çünkü buraya bile az da olsa bir şeyler karalıyoruz yanlış mıyım? Hediyerengi.com'de beni kırmadı ve bizlere ismimize özel bu güzel defterleri hazırladı. Sol alt tarafta benim de watermarklarda kullandığım yazı fontuyla ismimizi yazdı. Gerçekten benim çok sevdiğim, kullanmaya kıyamadığım bir hediye bu. Çok çok teşekkür ederim!


Ixora'nın pastel serisinden 2 adet parfüm bitirmiş biri olarak, (annem de çok aşırı sever), Fantasy Serisine de hasta oldum. Açıp kullanmaya kıyamıyorum, sanırım bir süre seyredeceğim kendisini. Teşekkür ederim :)


Bu aralar annemin yaşadığı koyun sütü ürünlerine alerjiden dolayı, bir süredir keçi ürünleriyle besleniyordu. Ben de düşündüm, bu kadar kahrımı çekti, bir keçi peynirini hakketti diye. Keçiçi'ye ilk olarak bu nedenden dolayı ulaşmak istedim, beni kırmadılar ve hepimize 3'er adet peynir ürünlerinden gönderdiler. O kadar güzel ki, annemi düşünerek yaptığım bu girişimden sonra sanırım aslında kendim için yapmışım. Bu kadar lezzetli, bu kadar taze bir başka peynir yemedim. Çok çok teşekkür ederiz.


Kore markalarına ilgim Limonian sayesinde başladı, hepimize Cyber Shine ürünlerinden göndermiş, ayrıca orjinal boy Cyber Shine ve High End Touch Fondoten. Cyber Shine'i Gözde'ciğim kazandı, ben de bu ürünü denemek için yanıp tutuluyordum :)



Bu kadar kadın bir araya gelir de takı olmaz mı diye düşündüm ve Luviyan.com'a bir mail attım. Sağolsunlar beni kırmadılar ve sitelerinden ürün seçmemizi, o gün bize getireceklerini dile getirdiler. Hepimize seçtiğimiz ürünleri hediye eden Luviyan'a gerçekten çok teşekkür ederim. Lütfen bakmayı unutmayın sitelerine :)


Otacı'nın şampuanlarını hali hazırda zaten kullanıyordum, özellikle kokusuna gerçekten bayılıyorum. Bittiğinde tekrar alacağım nadir ürünlerden. Benim banyodaki kesin alışkanlıklarımı kıran tek markadır.


Pastel'in blogger dostu olduğunu bilmeyen var mı? Yeni serilerinin çıkacak olmasından dolayı başta yetişmeyecek diye çok korktum amaaa, o Nude tonlardaki yeni ürünlerini gördüğüm an bunlar benim olmalı diye düşünürken Pastel bize paket hazırladığını söyledi. Bu şekilde bir paket beklemiyordum, bunu itiraf etmem gerekiyor. Hem yeni çıkan ojelerinden hem de yeni çıkan mat ruj serisinden hediye ettiler. Çok ama çok teşekkür ederim!


Reçete.com ilk defa sponsorluk yapan ancaak eli bol bir firmaymış. Gelen kargoyu kaldırmakta baya zorlandık. Çekiliş ile ürünleri hediye etmek yerine, tüm katılımcılara cilt tiplerini sordum ve herkesin cilt tipine uygun ürünlerden oluşan bir paket hazırladım. Umarım herkes rahatça kullanır. Bu cömertlik için teşekkürler:)


Bir çoğumuzun dikkatini en fazla çeken sanırım bu diş macunları oldu. Sunumu, Boris Bey'in samimiyeti ve ürünlerin çeşitliliği hepimizi kendimizden aldı. Ben özellikle siyah olanı denemek istedim, altınlı olan herkesin dikkatini çekti, geldiği gibi alacak tüm katılımcılar eminim ama onu bana bıraktılar, teşekkür ediyorum hem Splat'a hem de arkadaşlarıma :)


Ulric de Varens, daha önceki bir blogger etkinliğinde bize sponsor olmuş, Mini Love parfümüyle aşk yaşamıştım. Sonra da hiç bir yerde bulamamış, hayal kırıklığı yaşamıştım. Şimdi ise bambaşka bir çeşidini deneyeceğim, çok teşekkür ederim.


Watsons! Daha önce katıldığım hiç bir etkinlikte yoktu, ilk yazdığımda kesin olmaz gözüyle bakıyordum ancak bu kadar ilgili ve yardımcı olduklarını gördüğümde kendimden utandım. Bize dopdolu bir kutu göndermişler, hepsi de denemeyi istediğim ya da severek kullandığım ürünler. Çok teşekkür ediyorum!

Bunların dışında, fotoğraflayamadığım Burçin'imin yardımıyla 2 kişiye 2 kişilik yemek sponsorluğuyla Elite World Hotel'e, 4 kişiye çekiliş ile verdiğimiz organik yağlarıyla The Premium Organics'e, lezzetli pastasıyla bizi kendimizden alan NazzCake'e ve blog isimlerimize özel olarak hazırladığı kurabiye ve dudak kurabiyeleriyle Cookiepoint'e sonsuz teşekkür ederim.

Yanımda olan herkese de teşekkürü borç bilirim.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

3 yorum:

  1. Ezgicim çok güzel bir yazı olmuş ve ben de bu yazıdan kopya çekeceğim biraz sponsorlar konusunda :-)) gerçekten harika bir etkinlik ve harika sponsorlardı hepsi çok büyük bir zevkle kullanıyorum ve hepsini de yazacağım ::-))

    YanıtlaSil
  2. Okuduğum en güzel sponsor yazısı sanırım.
    Mükemmel hediyeleri için hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum ;)

    YanıtlaSil