Konuk Yazar Köşesi || Sena Dursun

Selamlar :)) 

Ben Little Butterfly blogunun sahibi Sena.

Ezgi'ye beni konuk yazar olarak kabul ettiği için teşekkür ederim. Konu kısıtlaması olmadığı için kitap tanıtmaya karar verdim.


Caitin Moran'ın 2011 yılında ilk basımı gerçekleşen Nasıl Kadın Olunur? romanı New York Times Bestseller listesinde yer alan bir roman. Pembe kapak tasarımı ve üzerinde ki masa detayı ile de ilgi çeken bir kapağı var. Tabi kitap okumak için ilk olarak kapak göze hitap etse de içerik daha önemlidir. 


Kahvenizi alıp gün yorgunluğunu atmak için okumanızı tavsiye ederim. Yazarın dili çok eğlenceli, okurken sıkılmıyorsunuz ve sizi içine çekiyor. Kahramanımız ergenliğinden itibaren adım adım kadınlığa gidiş öyküsünü anlatıyor. Okurken kendinizi bulacağınız bir kitap 'aa bende böyleydim, bende bunu yada buna benzer şeyler yaşadım' diyeceğiniz türden tespitlerle dolu.

Kitapta feminist olup olmadığını anlamanın kısa yolu, prenses olmama listesi gibi eğlenceli bölümler var. 


Kitap okumayı seviyorsanız ve günün stresini eğlenceli kitaplar okuyarak atmayı düşünüyorsanız bu kitabı tavsiye ederim. Arka kapakta dediği gibi 'Kadın doğulmaz; kadın olunur'' Simone de Beauvoir gayet güzel özetlemiş ana temayı.
Sizler bu kitabı okudunuz mu? Ezgi ve benimle paylaşın lütfen :))

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sena'ya çok teşekkür ederim, bloğuna bakmayı unutmayın lütfen :)

Share this:

CONVERSATION

15 yorum:

  1. okumadım tarz olarak bana uzak :)
    Hafta sonu D&R gidip Piruze'yi alacaktım ne yağmur yağdı öyle yaa kapıdan dışarı çıkamadım trafik felç oluyor 2 damla yağınca ki bu sefer yağdı da yağdı maaşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul trafiği yağmur yağmasa da felç :)
      Daha sonra alır okursun tatlım meraklan biraz daha :)

      Sil
  2. Okumadım ama listeye aldım bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana verebilirim okuman için ama biliyorsun geri almak şartıyla :)

      Sil
  3. Çok severim boyle kadınlarla ilgili kitapları bir solukta da okurum.Ayrıca kapak tasarımı çok hoş bi kitapmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tasarımı bende sevdim canım,okumanı tavsiye ederim

      Sil
  4. Ben de okumadım listeye ekleyeyim finallerden sonra kendimi kitap okumaya adayacağım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oku canım oku, hepiniz finallere çalışıyorsunu benim için gidiyor valla size :)

      Sil
  5. Okumadım ama merak ettim.
    Kapağı bile çok tatlı. :)

    YanıtlaSil
  6. Bu arada mimledim seni canım. :)
    http://tekaska.blogspot.com.tr/2014/06/mim-seni-sen-yapan.html

    YanıtlaSil
  7. Hep görüyorum ama nedense önyargım vardı bu kitaba karşı :)
    Ama şu an önyargım yıkıldı sayılır alınabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı yerleri sıkıcı ama genel anlamda güzel ve eğlenceli bir kitap, umarım seversiniz sizde..

      Sil
  8. Okumadııım ama oldukça eğlenceli bi kitaba benziyo=)

    YanıtlaSil
  9. İstediğin de veririm okursun canım :) ama geri alırım kitaplarımı :)))

    YanıtlaSil