Yepyeni bir Dermokozmetik Sitesi : Dermorenda


Merhabalar,

Biz kozmetik/dermokozmetik/bakım severlere çok güzel bir haberim var! Eğer hazırsanız hemen başlıyorum!

Online alışveriş son zamanların en popüler alışverişi oldu, her ne kadar bütün dükkanlar dolu bile olsa hemen hemen hepimiz, parmaklarımızın ucundaki dünyadan çokça alışveriş yapıyoruz. Hele kolay ulaşamadığımız ya da nerede satıldığını bilmediğimiz ürünler için geçiyoruz bilgisayar başına! Evet ben de herkes gibiyim, ben de sıkça online alışveriş yapıyorum.

İşte bugün de sizlere yepyeni bir dermokozmetik sitesinden bahsetmek istiyorum. Dermorenda! Sitede cilt ürünleri'nden saç ürünlerine; güneş bakımından anne&bebek ürünlerine kadar her şeyi bulabilirsiniz. Benim genel olarak ilgimi çeken ürünler dermokozmetik ve renkli kozmetik oldu tabii ki, hatta ilk fotoğraftan da bunu anlayabilirsiniz :)

Son zamanlarda cildimde yaşadığım sorunlar nedeniyle, cilt temizleme ürünlerine ayrı bir ilgim olmaya başladı. Mümkünse tüm ürünleri demek istiyorum. Ancak özellikle denemek istediğim bir ürün var ki, daha önce hiç deneme fırsatım olmadığı için hep aklımda kalmıştı. Hangisi dediğinizi duyar gibiyim, bir çoğunuzun severek kullandığı Avéne Clearance Jel


Hadi o zaman, size şimdiden iyi alışverişler diliyorum :) Aldıklarınız benimle de paylaşırsanız çok sevinirim!

Share this:

CONVERSATION

1 yorum:

  1. Site tasarımı çok güzel ama ben önce fiyata bakıyorum. İndirimler bana biraz az geldi.

    YanıtlaSil