Wet'n Wild || Comfort Zone

Merhabalar,

Bugün sizlere geçen hafta aldığım ve aldığımdan beri elimden düşürmediğim, gidip gidip seyrettiğim ülkemize yeni gelen bir markanın ön gösterimini yapmak istedim. Çünkü o kadar seviyorum ki, o kadar mutluyum ki, daha fazla beklemek istemedim, az ve öz de olsa biraz hakkında çiziktirmek istedim. İlerleyen zamanlarda belki daha ayrıntılı olarak yazarım bu güzelliği ama gerçekten içimi kıpır kıpır yapıyor bu güzellik.


Bu paleti almak hiç aklımda yoktu, ben Silent Treatment'i istiyordum ancak şu sağ en altta gördüğünüz farın bu kadar mükemmel olduğunu ya da daha doğrusu nasıl bir nimet olduğunu elleyene kadar bilmiyordum. Bir çok blogta swatchlarını görüyoruz ancak orada gördüğünüz renklerle alakası yok bana göre. Gerçekten rengini yansıtmakta çok zorlanacağım bir renk. Koca paleti sadece sağ alttaki far için almak istedim, iş arkadaşım da bulmuşken aldı.


Swatch, kalıcılığı ve ayrıntılarını daha sonra paylaşacağım sizinle dediğim gibi. 5-6 gündür elimden düşürmüyorum. Sabahın köründe yaptığım makyajım akşama kadar kalıyor asla akmıyor, asla bulaşmıyor. Kalıcılığı, sürülüşü, pigmentasyonu çok güzel. Evet tek bir renk üzerinden konuşuyorum ama o benim yeni küçük aşkım :)


Pek belli olmuyor esas güzelliği fotoğraflarda ancak yine de bir demet paylaşmak istedim ^.^

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

12 yorum:

  1. ahh ahh bulamadık ki alalım :))
    güzel günlerde kullan canım :***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haziran itibariyle her yerde bol bol olacakmış tatlım :)

      Sil
  2. ben de bulamadım, aklımdaydı ama :( bence wet'n wild'lardaki en güzel far paleti:)) güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de öyle gerçekten, sonradan anladım :)

      Sil
  3. Matlığına nasıl bir yorum yaparsın canım?
    Ben özelllikle mat far-severlerdenim de

    Bu paletlerin renklerine bayılıyorum ben de. Bir çok blogda da gördüm, hepsi birbirinden güzel gerçekten

    Keyifle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mat denemez canım ama simli de değil, biraz sedefli yapısı var o nedenle zaten yanar döner renkli gibi :) Ben de mat far severim eğer benim gibiysen eminim sen de bayılırsın :)

      Sil
  4. Güle güle kullan Ezgicim ben de sırf o en alttaki renk için almayı düşünüyorum valla :)

    YanıtlaSil
  5. Ouvv renklere bak, güle güle kullan (:

    YanıtlaSil
  6. renkleri çok güzel cnm güle güle kullan,bu arada blogumdaki çekilişede beklerim:)

    YanıtlaSil
  7. bende elimden düşüremiyorum comfort zone'u canım.güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullan tatlım kavuşmuşsun sonunda aşkına =)

    YanıtlaSil
  9. Pazar günü Cevahir Avm'ye gittim orada vardır diye ama yoktu.Bir türlü bulamadım bizim buralarda :/ Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil