MİM || Tek Kelime

Merhabalar,

Gizem'ciğime beni mimlediği için çok teşekkür ediyorum, mimleri ne kadar sevdiğimi biliyorsunuzdur. O yüzden lafı çok uzatmadan hemen soru ve cevaplara geçiyorum :)



1 - Telefonun nerede?
Önümde.

2 - Partnerin?
Hayatım.

3 - Saçların?
Kuru.

4 - Annen?
Ciğerim.

5 - Baban?
Kim?

6 - En sevdiğin eşyan?
Çantam.

7 - Son gece gördüğün rüya?
Hatırlamıyorum.

8 - Hayalindeki araba?
Cooper.

9 - İçinde bulunduğun oda?
Ofis.

10 - Korkun?
Yılan.

11 - 10 sene içinde ne olmak istiyorsun?
Müdür.

12 - Sen ne değilsin?
Özgür.

13 - En son yaptığın şey?
Konuşmak.

14 - Üzerine ne var?
Hırka.

15 - Senin hayatın?
Sıkıcı.

16 - Moralim?
Yerinde.

17 - Şu an ne düşünüyorsun?
Cevap :)

18 - Senin bilgisayarın?
Casper.

19 - Bira?
Buz.

20 - Aşk?
5yıl.

Çok eğlenceliydi cevaplamak :)

Ben de yapmak isteyen herkesi mimliyorum, yapmayan kim kaldı bilmiyorum o yüzden iki kere olmasın dedim :)

Sevgiyle kalın...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

2 yorum: