Konuk Yazar Köşesi || Merve Kuru

Selam kızlar :)
Bu sene dantel sütyenler moda olduğu gibi , göstermekte moda oldu :) Cesareti ve küçük göğüsleri olanlar bu modaya uyabilirler.
Modaya uyup cicilerini göstermek istemeyenler de olacaktır :)



Bu renk renk büstiyerlere bayıldım gerçekten çok hoşlar.


Nasıl giyebiliriz , diyenler için bir kaç örnek gösterebilirim.



Transparan gömleklerle çok güzel oluyor bence.


Kot Gömleğin uyumlu olmadıgı yakışmadıgı bir şey var mıdır ki ya :)
Ezgi ye beni konuk ettiği için çok teşekkür ediyorum:) Bi sonraki yazımda Kendi dantel sütyenininizi nasıl yaparsınız onu paylaşacağım :) Herkesi bloguma beklerim ..
Sevgiler Esen Kalın =)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Merve'ye çok teşekkür ederim, bloğuna bakmayı unutmayın lütfen :)

Share this:

CONVERSATION

4 yorum:

  1. wuhuuuu :)) güzellermiş

    YanıtlaSil
  2. Ben tesekkur ederim canım :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de çok beğeniyorum bu sütyenleri :) Harikasın Merve:)

    YanıtlaSil
  4. Ben çok beğeniyorum yaa! Çok da istiyorum ama neyle nasıl giycem çok dikkat çekmeden o beni düşündürüyo:/ Yapımını da iple çekiyoruuum=)

    YanıtlaSil