Konuk Yazar Köşesi || Aylin Atılgan

Herkese merhaba:) 

Geçenlerde uzun süredir takip ettiğim Makyaja Yeni Başlayan Kız'ın konuk yazar aradığını gördüm ve hemen mail attım. Çok geçmeden cevap geldi ve blogunda beni ağırlayabileceğini söyledi. Çok ama çok mutlu oldum hemen yazımı hazırlamaya başladım. Makyaja Yeni Başlayan Kız'a çok teşekkür ediyorum ve bugün size tanıtacağım Balm Jovi palete geçiyorum:)


Bir çoğumuzun aşık olduğu bu paleti yazmayan çizmeyen kalmadı ama bir de benden dinleyin derim:)

The Balm markası Gratislerde bulunan Amerika'dan ithal edilen bir marka. Sık sık indirime girmesi, içeriğinin temiz olması, ürünlerin kalitesinin yüksek olması ve hayvanlar üzerinde test yapmayan bir marka olması benim bu markayı tercih sebeplerimden. E bakıyorum da az sebep yok hani daha ne olsun:)

Blog okumaya başladığımdan beri kozmetik ürünlere olan ilgim çok arttı, üstüne bir de kendim yazmaya başlayınca bu paleti almamak olmazdı. Uzun bir süre bekledim indirime girmesi için ve yılbaşı indiriminde koşa koşa gittim aldım. O günden beri elimden düşürmüyorum desem yeridir:)

Şimdi bakalım paletimizde neler var;


Üst kısımdaki büyük kapağı açtığımızda 12 adet far , 1 aydınlatıcı ve 1 allık çıkıyor.

Farların isimleri ünlü Rock gruplarının değiştirilmiş hali ve renkler kategorilere ayrılmış. Bence çok eğlenceli :)

Ayrıca günlük ve gece makyajları için alternatif bir sürü renk bulabilirsiniz. Yani bir tane palet alma hakkın olsa hangisini seçerdin derseniz tabiki Balm Joviii:)

Zaten yukarıda da elimden düşürmediğim gayet belli oluyordur.

Farların tozutma ve dökülme problemleri var ama far bazıyla ya da nemlendirici bir kremle bu problemi çözüyorum ben. Kalıcılıkları muhteşemmm bütün gün dağılmadan yerlerinde duruyorlar.

Bakalım renklerini nasıl veriyorlar;


Bu görüntüleri 2 kat uygulayarak elde ettim. 

Sizce de çok başarılı değil mi?

Aydınlatıcı; burada ismi farklı olsa da herkes tarafından bilinen Mary Lou Manizer .

Ben de tam boyu yoktu ama bu azalmaya başladığı anda kesinlikle alacağım. Işıltılı olmak istediğim günler ince bir tabak halinde tüm yüzüme bile uyguluyorum. Yine de abartılı durmuyor. O kadar doğal ve güzel bir ışıltısı var ki tek kelimeyle bayılıyorum.

Allık; yine palette ismi farklı ama aslında Frat Boy

Günlük makyajlarda ve ağır göz makyajı yapıldığında tercih edilebilecek çok tatlı şeftalimsi bir pembe.

Üst kapağı bitirdiğimize göre alt kapağı açabiliriz;


Alt kapağı açtığımızda karşımıza 2 tane ruj çıkıyor.


Milly-Mai billsbepaid rujla, Vanilly-Mia moore rujla aynı.

Ben bu kadar kalıcılık beklemiyordum ama ortalamanın üzerinde bir kalıcılık sağlıyor.


Alt kapağın iç kısmında ise makyaj önerileri var. 

Yanınıza sadece bunu alıp neredeyse tüm makyajınızı tamamlayabilirsiniz.

Fiyatı da indirimde 35-40 liraya inebiliyor. Bu kadar ürün barındıran palet için gayet iyi bir fiyat.

Hazır anneler günü indirimi yaklaşırken bu yazı almak isteyenlere faydalı olur inşallah.

Kendinize çok iyi bakın :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aylin'e çok teşekkür ederim, bloğuna bakmayı unutmayın lütfen :)

Share this:

CONVERSATION

1 yorum:

  1. Bende the balmın birtek bu ürünü var indirimden almıştım :) pek far süren biri değilim ama süreceksem elim hep third eye blinded rengine gidiyor tek renk sürüyorum sade ve güzel duruyor SEVGİLER :)

    YanıtlaSil