Fresh'n Soft Ürünleri

Merhabalar,

Bugünün yazsını biraz geç yazıyorum çünkü sabahtan beri kafamı işten kaldıramadım desem yalan olmaz! Bazen bomboş oturuyorum bazen ise nefes alamıyorum :) 


Bugün de sizlere kısa kısa Fresh'n Soft ürünlerinden bahsetmek istiyorum. #tuğçeninkaleminden ve #sendeinceldavet etkinliklerinde bizlere cömertçe hediyeye boğan Fresh'n Soft'a öncelikle teşekkür ediyorum. Bu fotoğrafta olmayan "ter emici mendiller" ise, kullanmadığımdan dolayı yok. Şimdi ise en çok kullandığım ve bitirdiğim (bir kaç güne çok dolu dolu bir bitenler yazısı geliyor, orada göreceksiniz) ürünlerinden bahsetmek istiyorum. 

Daha önce makyaj temizleme mendilini şurada anlatmıştım, o kullandığım Anti Aging özellikli değildi ama onun dışında yapısı/kokusu/temizlemesi mükemmel. Ekstra bir şey yok yani, çok seviyorum :)
Asetonsuz oje temizleyiciyi ise ilk defa denedim hayatımda. İlk başlarda pek beğenmemiştim ancak zamanlar tırnaklarıma çok iyi geldiğini, tırnak etlerimi kurutmadığını ve tırnaklarımda kırılma yapmadığını gözlemledikçe çok sevdim. Kokusu biraz keskin ama verdiği etki çok iyi olduğundan çok sorun değil.
Geldik pamuklarına... Adlarını hatırlamıyorum ama 2 ya da 3 çeşit pamuğunu kullandım. Çoğu pamuktan bin kat daha iyi, erimiyor ve özellikle de sert değil.

Kısacası ben Fresh'n Soft ürünlerini gerçekten çok seviyorum.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

1 yorum:

  1. Pamukları gerçekten çok güzel. Makyaj temizleme mendilleri ise idare eder bence. Ben makyaj temizleme mendillerini çok sevmiyorum ondan ama :)

    YanıtlaSil