Farmasi || Ojeler #29 #122 #97

Merhabalar,

Öncelikle bu yazımda göz zevkinizi bozacağım için, hemen özür dileyerek başlamak istedim. Önce koymak istemedim bu fotoğrafları ama sonra düşündüm, zaten en iyisini yapmak için uğraştım, başka zamana bulamam bu kadar düzgününü dedim. Oje sürmek için bir yönteminiz varsa lütfen paylaşır mısınız?


Şimdi uyguladığım 3 adet ojeye yakından bakalım. Diğer iki rengi de uygulamayı düşündüm ancak günlük hayatımda tek beyaz renk kullanmıyorum tabii turuncu da, o yüzden onları en azından hafta sonu uygulayıp sizin için deyneyimleyip, yazacağım. Aşağıda ki 3 rengini de kullandım ve yorumlayabileceğimi düşünüyorum.


Paketten çıktığında en çok beğendiğim renk bu 29 numaralı renk oldu. İlk olarak zaten bunu uyguladım. Tek katta örtücü, opak ve sürümü çok kolay. Bunların hepsinin yanında en büyük artısı ise hemen kuruyor olması! Sağ elime uygulama yaparken sol elime yanlışlıkla dokundum ve kuruduğunu hissettiğim. Sonra yaptığım araştırmayla, sürdükten 5-7 sn arasında kuruduğunu farkettim. Üzerinde "hızlı kurur" ifadesi bulunmuyor bu yüzden de bana çok büyük süpriz oldu. 2. günde biraz uçlardan soyulma gerçekleşti bu renkte.


Yeşil rengi kullanabilir miyim, kullanamaz mıyım diye düşünürken bir anda sürüverdim. 1 gün kadar tırnağımda kaldı. Aynı hızlı kurumu bunun içinde geçerli ancak bu biraz daha zor bir renk. Tek katta çok cılız kalıyor rengi, sürümü de diğer renge göre çok kolay değil, biraz özen istiyor. Fırça izini yok etmeniz gerekiyor. 2. katta da kuruması gayet başarılıydı. Benim için bu 3 ojede sınnıfta kalan tek renk oldu.


Şimdi gelelim benim normal hayatımda kullanmayı en çok sevdiğim renge! 97 numaralı bu oje ise, 29 numaralı ojeye benziyor. Opaklığı 29'dan bir tık daha fazla, tek sürmede rengini veriyor ve fırça izi bırakmıyor, kuruması da diğer ojeler gibi çok hızlı! 3. günümdeyim soyulma yapmadı. Bu 3'lüden en beğendiğim oje kesinlikle 97 numara! 

Farmasi'nin ojelerini gerçekten gözüm kapalı öneriyorum sizlere, deneme şansınız var ise mutlaka deneyiniz!

*Ürünler Farmasi tarafından deneyimlemem için gönderilmiş olup, kendi yorumlarımdır.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

3 yorum:

  1. Kırmızı sana gerçekten çok yakışıyor Ezgi'm ^^

    YanıtlaSil
  2. Bende 29 renge bayildim, nekadar hos duruyor :) güle güle kullan hepsini!

    YanıtlaSil
  3. 29a bayıldımmm harikaymış:)
    http://sansaafashion.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil