Bitenler || Kozmetik

Merhabalar,


Baktım da son bitenler yazısını Şubat'ta yazmışım. 2.5 ay olmuş, bu yüzden kozmetik ve bakım olarak ikiye böldüm yazıyı. Bugün kozmetik yarın ise bakım ürünlerinden bahsedeceğim. Tek tek yorumlayacağım hadi başlayalım :)


İpek Pamuk - Bana küçüklüğümü hatırlatan yıllardır kullandığım çok sevdiğim bir pamuktur.
Fresh'n Soft - Çok çok beğenerek kullanıyorum.
Lilibe - Çabuk dağılan yapısı var ancak yumuşak.
Esthederm Cellulaire Spray - Çok işe yarayan güzel bir ürün, bittiğine üzüldüm. MAC Fix+ bitsin, alacağım.
Parmex Aseton - Bunu da yıllardır kullanıyorum, kullanmaya da devam edeceğim. Koyu renk ojeleri çıkarmakta gayet başarılı. Yaymıyor ve tırnağı yormuyor.
Bioderma x2 - Hepimizin su gibi kullandığı makyaj temizleme suyu, her zaman alacağım bir üründür.
La Roce Posey - Makyaj çıkarma suyu ama maalesef çok başarısız, tekrar almam.
Rimmel Scandal Eyes - Çok beğenmediğim, kuru bir rimel oldu. Kullanamadan çöpe gidiyor.
AVON Color Trend - Çok uzun zamandır benimleydi, artık kurumaya dönmüş.
UDV Mini Love - Çok çok çok beğendim, tekrar alacağım.
Kertilçam - Çok beğenmediğim bir kokuydu, bozulmuş çöpe gitti.
Laura Marcier - Bittiğine çok üzüldüğüm bir kapatıcı. Tekrar alacağım ancak geçen baktım Boyner'de 3 numarası yoktu. Çok güzel ve cidden çok işe yarıyor.
Takma kirpik - Hiç beceremiyorum, mundar ettim güzelim kirpiği :(
M.Asam - Çok beğendiğim bir fondoten oldu, denemesi için arkadaşlarıma verdim yoksa kolay kolay bitmezdi :)
BEN NYE - Makyaj temizleme mendilleri, 5 adetti hemen bitti, beğendim ama tekrar almam.
Flormar Lash Lift - Çok güzelmiş şimdi anlıyorum değerini, elimdeki bitince tekrar kesinlikle alacağım.
Rimmel London Match Perfection - Sadece aydınlık veren ve kapatmayan bir concealer, tekrar almam. Bir MP fondoteni değil tabi :)
UDV - TBS ve Rossmann Peel Of maske - Hepsi çok güzeldi, çok severek bitirdim testerları. Normalde tester sevmem üstelik. (Peel Of Mask tester değil tabii ki :))

Sevgiyle kalın...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

5 yorum:

  1. Merhaba Ezgicim :)
    Peel off maskeyi ben de çok seviyorum, ipek pamuk da vazgeçilmez benim için :)
    Hoop, gelsin yeniler diyelim :)
    Bu arada Sadece 1 Kelime taginde seni de tagledim, belki yapmak istersin :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ooh ne güzel olmuş :) yenilere yer açılmış :*

    YanıtlaSil
  3. ben de çok çok biriktirip yazmayı çok seviyorum :) öyle gözüme daha güzel geliyor :)

    YanıtlaSil
  4. İpek pamuklar bana da küçüklüğümü hatırlatıyor hala onu alıyorum ayrıca çok kaliteli bir pamuk millet neden benri diye tutturuyor anlamış değilim mis gibi ipek varken ;)

    YanıtlaSil
  5. Oh ne guzel bir suru sey bitmis Ezgicigim. Fakat bildigim kadari ile Flormar'in seffaf maskarasi artik satilmiyor, kaldirildi :)

    YanıtlaSil