Azıcık daha uyku tüm isteğim buydu!

Merhabalar,

Evet başlıktan da anlayabileceğiniz gibi bugün sizlere uyumanın sırrını vereceğim! Şaka tabii ki, böyle bir sır/yapacak/uygulayacak ekstra bir yöntem varsa gözüm-kulağım-kalbim paylaşımcı arkadaşla olacak:)


Biraz esprili bir giriş olsun istedim çünkü ben sabahları kalktığımda çok nemrut oluyorum. Kimse yanıma yaklaşmasın istiyorum. Son zamanlarda makyaja, hayata, aileme ve çevreme çok duyarsız ilgisiz olmuştum. Neyse ki içimde kendimle konuşmalarımla (daha önce almış olduğum psikolojik tedavini işe yaramış olmasına şaşırarak) bu sorunumu aştım ve artık normal hayatıma geri döndüm! Tabii normal hayatıma geri döndüm ama uykuya olan aşkım hiç geçmedi, hiç geçmeyecek! Bıraksanız 12 saat uyur, kalkar yine uyurum, hiç acımam. Bu ara bir de çenem düştü ki sormayın. Sadece makyaj/kozmetik/bakım blogu olmak istemiyorum biraz da iç dökmek istiyorum, o nedenle de bu kadar uzatıyorum.


Sonra işte günlerden bir gün artık canıma tak etti ve her sabah yine aynı saatte kalkıp makyajımı da yapacağım dedim kendi kendime. Ancak aynı saatte kalkmak işe yaramadı ve ben de saatimi sadece 5 dakika geri aldım ve sabah rutinimi değiştirdim ve artık her sabah makyaj yaparak gidiyorum işe.


Ne yaptım ondan bahsedeyim biraz. Öncelikle kullanacağım ürünleri önceden masamın üzerine koydum, fırçalarımı dizdim. Ekstra çekmece açma, ne kullanacağını seçme derdinden kurtulmuş oldum. Bu da çok büyük bir zaman kaybı kendimden biliyorum. Kurtarıcı 2-3 parça seçiyorum, ne giysem kullanabileceğim cinsten. Zaten değişen farlar ve allık olmuyor mu? Onu da dilerseniz bir gün önceden elinizin altına koyabilirsiniz.

Bu yaptığım işlem/düzen bana makyaj yapmamı kolaylaştırdı ve daha hızlı pratik davranmama yardımcı oldu.

Yorumlarınızı bekliyorum :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

3 yorum:

  1. Arada ben de geceden hazırlıyorum kullanacağım makyaj malzemelerini :) iyi oluyor

    YanıtlaSil
  2. çok iyi etmişsin uyku sersemi insanın hiç makyaj yapasi gelmiyor ya:)

    YanıtlaSil
  3. Ezgi bende diyorum ki bu sabah işe ful makyajla gideceğim, sabah 6.15 de saat çalıyor ve ben diyorum ki 'yat ya makyajsız git bugün' Makyaj masam çok dağınık pazar toplasam pazartesi dağılıyor :(

    YanıtlaSil