Ürün İncelemesi #128 : Essence I Heart Extreme Maskara

Merhabalar,

Bu rimeli bana kuzum Nihan'ım gönderdi. O yüzden yeri bende çok ayrıdır, bitse bile atmayacağım, saklayacağım bir hediye bu benim için :)


Son zamanlarda ne kadar makyaj yapmasam da, iş gereği yaptığım tüm makyajlarımda kullandım ve sıra geldi dilim döndüğünce sizlere aktarmaya. Essence'in bu maskarası bir kaç yerde okuduğuma göre çok seviliyormuş. Nihan'da bana gönderdiğinde ayrıca çok sevindim çünkü denemek istiyordum, kozmetik diyetinde olduğum için de gidip almak hiç içimden gelmedi. O yüzden ekstra mutluyum :)


Fırçası gördüğünüz gibi tombul :) Benim için problem değil ancak bazı kişiler bu şekilde fırçalı rimelleri sevmiyorlar farkındayım. Ben her türlü kullanırım rimeli, en çok sevdiğim makyaj malzemesi olması da cabası tabi ki :) Şimdi gelelim hakkındaki düşüncelerime.

Bir kere kuru olması, yani akışkan bir yapısı olmaması benim için en büyük artısı. Üst kirpiklerde ise çok güzel bir etki veriyor. Ancak alt kirpikler için maalesef çok iyi değil, çünkü akma yapıyor. Akma yapmayan rimel bulmak çok zor.

Aşağıda da gördüğünüz gibi maalesef topaklanma yapıyor. Çok dikkatli ve düzgün uygulamazsanız eğer tüm gün böyle gezebilirsiniz. Ben önce rimeli sürüp daha sonra kaç tarama fırçasıyla kirpiklerimden geçiyorum ve en güzel sonucu öyle alıyorum.


Kalıcılığı ise bana göre çok iyi, sabah yap akşama kadar kalsın şeklinde. Çıkması ise çok kolay, çok fazla efor sarfetmenize gerek kalmıyor.

Eğer dolgun ve uzun kirpiklerim olsun hem de tonlarca para dökmeyeyim diyorsanız bence denemeniz gereken bir ürün.


(kaşlarım için özür diliyorum, kaşlarımı kalınlaştırma aşamasındayım, çok az bir zaman kaldı, yeni kaşlarımla karşınızda olacağım:p)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

6 yorum:

  1. Benim eeen sevdiğim rimelin get big lashes gri ambalajda olandı kaldırdı vicdansızlar ama pembe ambalajda geri dönüyormuş =) Gelirse mutlaka denemeni tavsiye ederim kuzum benim yok gibi olan kirpiklerimi bile takma kirpik takmışcasına harika gösteriyordu.. Umarım yapısını bozmamışlardır =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer sen beğenirsen yeni çıkacak olanı, merakla bekliyorum yorumunu, ona göre alacağım bebeğim:*

      Sil
  2. Canım merhabaa yeni keşfettiğim bir blog daha ne kadarda güzelmiş takipteyim artık :)
    Bende seni bloguma beklerim öpüyorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben zaten seni takipteydim kiii :) Gelmene çok sevindim, hoşgeldin :)

      Sil
  3. Kullanıldığı ilk bir iki ay topaklanma yapan, kirpikleri yapıştıran bir maskara olarak kendisini pek sevdirmiyor. Ama sonradan aşk yaşadık resmen, kullandığım en iyi maskaralardandı ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AAA bu habere çok sevindim biliyor musun? :) Teşekkür ederim kuzucum :)

      Sil