Ürün İncelemesi #120 : Ulric De Varens Mini Love Parfüm #sendeinceldavet

Merhabalar, 

Bugün ki yazım Sevinç'in düzenlediği #sendeinceldavet etkinliğinde hediye edilen bu güzel kokulu parfüm hakkında olacak. 25 Ocak gününden itibaren her gün kullandım ve bu yazıyı yazmadan önce parfüm bitti :/ O kadar beğendim ki, inanın nasıl bittiğini anlamadım ancak müsait olduğum ilk zamanda alacağım, hatta geçen hafta içerisinde Watsons'a baktım bu kalmadığı için alamadım. :)

Kokuları kişisel olarak tarif edemiyorum ama " Meyvemsi çiçekler
Sulu,parlak meyveler fışkırıyor! Kızılcık ve kan portakalı, ahududu ile karışarak neşeli potpuri oluşturuyor. Hassas, çiçeklerden oluşan kalbi: mor gül, kiraz çiçeği, siklamen; sandal ve greyfurt ağacı dokunuşlarıyla tamamlanır. Hepsi birlikte usulca şeftalinin akışına kapılır. Ulric de Varens adına ünlü koku tasarımcısı Christophe Raynaud, ve şişe tasarımcısı Thierry de Baschmakoff’un çalışmasından doğmuştur. Mini Love çıkış yılı : 2004 " diye tarif ediliyor kendi sitelerinde. Sanırım meyve kokularında bir ilk yaşayıp, bu kadar çok sevdim.


Biraz da UDV hakkında konuşmak istiyorum. O gün bize ürünlerini anlatmak için gelen Melis Hanım'ın söylediklerinin bir çoğu aklımda yalnız, yanlış ve eksik bilgi vermemek adına, yine sitelerinden alıntı yapacağım, her hangi bir şeyin eksik kalmasını istemiyorum çünkü :) 

"Kokularımızın çoğu, 20 yıldan beri Jean-Claude Ellena tarafından hazırlanmaktadır. Kendisi Yves Saint Laurent ve Cartier gibi dünya çapında tanınmış markalara başarılı ürünler hazırlamıştır."

"Diğer « büyük isimlerin » aksine, Ulric de Varens, reklam giderlerine yapılacak aşırı harcamadan kaçınarak, müşterilerine daha uygun fiyata en yüksek kalitede ürün sunmayı tercih etti."

Ulric De Varens parfümleri Watsons, Gratis ve Rossmann'da satılıyor. Ürünlerin fiyat skalası ise, kokularının kalitesiyle doğru orantılı değil. Benim en sevdiğim nokta bu oldu. Dünyaca ünlü diğer parfümler sırf isimden sattığı için dünyanın paralarını döküyoruz, UDV ise aynı kaliteye sahip ve fiyatları 9.99 TL ile 49.99 TL arasında değişiyor. Bence siz de en azından "Mini" serisinden bir parfüme şans vermelisiniz. 

Şehrinizde eğer bu 3 mağaza yoksa buradan online olarak da alabilirsiniz:)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

0 yorum:

Yorum Gönder