Ürün İncelemesi #111 : Pastel #12

Merhabalar,

Bugün bahsedeceğim ruju çok büyük keyifle hem yazıyorum hem de kullanıyorum. Evet belki 3 gün oldu elime geçeli ama bana göre her konuda fikir sahibi oldum bununla ilgili. Normalde daha uzun süre deneyip yazma taraftarıyım ama bu kadar beğendiğim ve kullanmaktan zevk aldığım bir ürünü hemen yazmazsam çatlayabilirdim.


#bloggeretkinliğibuluşması 'nda Pastel tarafından gönderilen paketten çıkan bu gloss görünümlü ruju ilk gördüğümde ki ifademi kızlar gördü ve beni "vallahi gloss değil bir dene" diyerek ikna ettiler. Ben de hemen orada denedim. 

İlk sürdüğünüzde ıslak bir duygu veriyor, hatta ben de o gün bu ne yahu dedim :) 1 dakika geçmeden ise o ıslaklık tamamen kayboluyor ve dudağınıza resmen yapışıyor ve matlaşıyor! Benim gibi mat rujları seven kişiler eminim ilk başta bu ne diyeceklerdir ancak sonrasında benim hissettiğim güzel duygulara bürüneceklerdir :) Matlığı tam istediğim ve sevdiğim kıvamda olması da büyük bir artı tabii ki. Ayrıca kalıcılığı ise gerçek anlamda çok iyi. Sabah sürdüğüm ruj, 6 saat sonra (bir şey yemedim ancak içtim) dudağımda duruyordu. Hafif etkisi azalmıştı ancak verdiği rengi hissettiriyordu.
 

Hakkında olumsuz tek bir şey söyleyemeyeceğim. Çünkü yok! Kokusu desen, eski rujlar gibi kokuyor, bilindik MAC kokusu diyebiliriz aslında :) Sadece gidin koklayın, eminim alacaksınız :)

Benim için en zor tarafı, aplikatörüyle uygulama yapmak, ben şahsen çok zorlanıyorum ama alışık olan kişiler en ufak zorluk yaşamayacaktır. 

Gözüm kapalı tavsiye ediyorum. Bu ruju Pastel'in online sitesinden 17.95 TL'ye alabilirsiniz.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

7 yorum:

  1. Glosslardan çok hoşlanan biri değilim. Her ne kadar renklerine bayılıp içim gitsede verdiği histen hoşlanmadığım için almam. Pastelin bu ürününe bayıldım umarım bulabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hiç hoşlanmam ama bunda hiç gloss hissi yok emin olabilirsin :) Bence denemelisin :)

      Sil
  2. Harika gözüküyoor renge bayıldım öldüm bittim ^^ Benim ilk likit rujum pasteldi ambalaj mı değişti seri kalktı mı bilmiyorum ama harikaydı bunu da alınacaklar listeme ekledim bile :) Güle güle kullan kuzum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben likit ruj kullanamıyorum o yüzden hiç bir fikrim yok o bahsettiğinden ama bence de bunu en kısa sürede denemelisin, almayacaksan bile gidip bir koklamanı isterim :)

      Sil
  3. Resmi gorunce cok sasırdım.Hatta emin olamadım tekrar baktım.:) Gloss gorunumlu ruj cıktı urun :))) Gloss kullanmayı sevmeyenler bu urune bakmalılar bence tatlım . Surduklerinde glosstan eser kalmıyormus cunku:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok kuzum 10 sn sonra hemen bildiğin ruja dönüşüyor ve matlaşıyor. Ben ilk defa bir ruja bu kadar ba-yıl-dım :)

      Sil
  4. Gerçekten de çok güzel görünüyor. Zaten Türk markaları son zamanlarda çok başarılı işler yapıyor. Blogunu da yeni keşfettim ve çok beğendim. Ben de bloguma beklerim:)

    YanıtlaSil