#bloggeretkinligibulusmasi Sponsorlarımız

Merhabalar,

Bildiğiniz gibi EceMerveÖzlem ve Selin ile birlikte ayın 3 günü bir konsept makyajı yaptık bloglarımızda paylaştık. Artık son güne geldiğimiz içinde bir buluşma yapalım dedik. Başlarda aklımızda sadece bir yere gidip oturmak vardı. (Etkinliğime katıldıkları için onlara küçük birer paket hazırlayacak ve onları verecektim, bu şekilde bir buluşma yapacaktık.) Sonra biz 4'ümüz #tuğçeninkalemindenbloggerbulusmasi'nda karşılaştık ilk defa ve sonrasında ise böyle bir etkinlik fikri çıktı ortaya. Sadece 4 kişiydik. Buna rağmen yanımızda olan firmalara çok teşekkür ediyorum. O gün ile ilgili detayları sonra yazacağım, ilk yazımı sponorlara ayırdım çünkü teşekkürlerimi bu şekilde gösterebileceğimi düşündüm.


Bu güzel ve lezzetli cupcake ve kurabiyeler Mymiscake'in elinden çıktı. Gerçekten çok aşırı lezzetliydi.


Ağzımızı tatlandıran Safranbolu Lokumcusu çok teşekkür ederim. Bir anda bitiverdi. Hem çok taze hem de her biri değişik tatta olan lokumlar çok lezzetliydi.


Modaliza bloğunun sahibi Özlem'in bu tırnakları taktığında çok beğenmiştim. Çok doğal duruyordu ve Kozmopoli'ninde bize bu tırnaklardan gönderdiğini görünce ciddi anlamda sevindim. Sabırsızlanıyorum denemek için :)


Sacbakim'dan daha önce bu ürünü denemiştim. Çok memnun kaldım hatta anneme kullanma demiştim. Şimdi gönül rahatlığıyla annem de kullanabilir. Yakında yazısı gelecek :)


Blogger dostu Dr. Oetker bizi yalnız bırakmadı. Yeni çıkarttığı 2 farklı tatlıyı göndermiş. Bugün hemen milföylüyü yapacağım. Instagram üzerinden takip edebilirsiniz nasıl olduğunu :)


Cyrene çok denemek istediğim gece sürülen maskemsi şeyden göndermiş bu sefer. Denemek için yanıp tutuşuyoruz annemle. Diğerlerini zaten kullanıyorum. Artık yazılarını yazacak kıvama geldim, bekleyin anacım :)


Doa Kozmetik'te blogger dostu olduğunu her fırsatta gösteriyor. Yakında yazıları gelecek artık iyice kullandım bunları :)


Otacı daha önce denemediğim bir markaydı. Deneme fırsatı verdiği için çok teşekkür ediyorum :)


Orkide Hareketi çok güzel kokulu saç maskesi göndermiş. Denemek için sabırsızlanıyorum :)


Pastel yine her zaman ki gibi mükemmel. Yeni çıkardıkları seriden 2 oje ile kalbimi fethettiler. ayrıca şu mat gloss! Mükemmel! Hemen denedim ve bayıldım, en kısa zamanda hepsinin yorumları gelecek!

Ayrıca Harangyolgyi'de bize hediye çekleriyle sponsor oldu. En kısa zamanda annemi bir cilt bakımına götürmem şart oldu :)

Yarın #ŞubVid Gün 6 ile bu etkinliğin vLog'u gelecek. Daha ayrıntısına oradan ulaşabilirsiniz:)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

,

CONVERSATION

6 yorum:

  1. hepsi çok güzelmiş, güle güle kullan :) blogger dostu firmalara bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Evet ben de çok seviyorum :)

      Sil
  2. Ezgiiiiii o tırnaklar ne öyleeeee?
    İlk onları dene nooooluuuuuuuur :D
    Renklerine bayıldımmmm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buradan yorumum geç oldu belki ama cumartesi video, pazar yorumum blogta olacak, senin için erkenden hemen hazırladım :)

      Sil
  3. Ne güzel bir gün geçirmişsiniz ^_^ Hepsini güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, bir daha ki etkinlikte sen de olacaksın :)

      Sil