Ürün İncelemesi #103 : Laura Mercier Secret Concealer

Merhabalar,

Beni uzun zamandır takip edenler bilirler ki ben çok büyük bir concealer manyağıyım. Her markanın her ürününü denemek istiyorum, gözaltlarım ne kadar başkalarına "mor" gelmese de ben çok mor buluyorum. Morluğun yanında ayrıca şişlik sorunu da yaşıyorum. Az ve ya çok nasıl uyursam uyuyayım gözaltlarımda şişme oluyor. Sabah ilk uyandığımda dondurulmuş süt, kaşık, buz hepsini denedim bir etkisini görmedim. Ayrıca Gratis'lerde satılan göz altı jel formundaki maskelerini de denedim sonuç yine hüsran.

Bu upuzun ve birazda alakasız girişten sonra şimdi bu ürünü, bu bitmeye yakın ürünü neden anlatıyorum ona gelelim. Dün yayınladığım "Dibini Gördüğüm Ürünler" videomda bahsettiğim bu concealerı yazmadan bitirmek istemedim. Bitirmek dediğime bakmayın yine 1 aydan fazla gidecek kadar ürün var içerisinde.


Ben bunu bembeyaz tenli kuzenimden aldım. Amerika ziyaretinde çok kaldığı ve simsiyah olarak geri döndüğü için kullandığı ürünü ben elinden "zorla" aldım çünkü gelirken istediklerimin hepsini getirmemişti. Neyse şimdi yine ona çemkirdikten sonra ürün hakkındaki yorumlarıma geçebilirim.


- Krem yapısında da olsa, gözaltlarım çok kuru olmasına rağmen kurutma asla yapmadı.
- Kapatıcılığı baya yüksek. (son videoma bakarsanız oradaki gözaltları benim değil:])
- Kalıcılığı ortanın üzerinde, sabitlemek için pudra kullanmasam bile akma ya da dolma yapmıyor.
- Renk olarak tenime çok uyumlu.
- Elimde severek kullandığım yoğun kapatıcılarım bittiğinde kesinlikle alacağım tek ürün bu olur!

Bunun dışında bir de Secret Camouflage paleti var, onunda duruşunu merak etmiyor değilim :) 

* Fotoğraf eklemedim çünkü canlı canlı yüzümde duruşunu son videomda izleyebilirsiniz. İzlemek için tık tık :)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

8 yorum:

  1. Güle güle kullan LM gerçekten güzel bir marka sanırım kötü bir ürünü yok :) Bende hala kapatıcı arayışındayım ama elimdekileri bitirmem lazım önce =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitirdikten sonra sana gözüm kapalı tavsiye edebileceğim tek kapatıcı bu olur Ceyda'cım, hem fiyatı da diğer alabileceğin kapatıcılarla aynı :)

      Sil
  2. İyi günlerde kullan, benimde en sinir olduğum şey göz altlarının morarması

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, gerçekten takınca kafaya başa bela oluyor:/

      Sil
  3. ühü:(bu ürün bende inanılmaz birikme yapmıştı ama senin göz altların benimkinden bin kat iyi olduğu için çok güzel durmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa göz altların kuru muydu senin? Nemlendirdikten sonra kullansan da aynı şey mi oldu?

      Sil
    2. Ezgi maşallah kuruluktan bu yaşta bin tane çizgi oldu sabah akşam nemlendirip sürdüm ama değişen bir şey olmadı, şimdi yeni bir kapatıcı aldım bakalım:):)

      Sil
    3. hoh sori görl. Bekliyorum yorumunu yeni kapatıcının:)

      Sil