Ürün İncelemesi #100 / #syafroditeventi Sponsorlarımız #7 : Esthederm Cellulaire Spray

Merhabalar,

Blogger buluşmamızda Turuncu Kasa tarafından gönderilen ve benim özellikle çok sevdiğim bir ürünle karşınızdayım bugün. MAC'in Fix+'ı 30ml'lik boyuyla ilk çıktığında satın almış, kullanmaya kıyamamıştım. Hala 5 ml'ini anca kullanmışımdır o derece çok seviyorum. Bunu ironi olsun diye söylemiyorum gerçekten bu tip mineralli sulara ilgim çok büyük. MAC'ten başka bir ürün aldın mı diye sorarsanız cevabım hayır olur çünkü Avene ve MAC haricinde bir ürün bilmiyordum, MAC bitmeden de almak istemedim açıkçası, tabii onu da kullanmaya kıyamadığımdan öylece beni bekliyordu.


Bahsettiğim etkinlikte de bu ürünü görünce çok mutlu oldum tahmin edersiniz ve 1 aydan fazladır (her gün değil tabii ki) kullanıyorum ve yorumlarımı da iyice kullandıktan sonra yapmaya özen gösteriyorum. Şimdi gelelim ben bunu nasıl kullanıyorum ve kullanımdan sonra neler hissediyorum onlardan bahsetmeye.

MAC'i yaz aylarında almıştım o zamanlar ne bb krem ne fondoten kullanıyordum, sadece kapatıcı. O zamanlarda eğer fontoden sürmem gerekiyorsa mutlaka son olarak Fix+'ı sıkıyordum çünkü ferahlık veriyordu yüzüme. Yani onu sadece bu şekilde kullandım. Elimde bir de bu olunca kullanım şeklim değişti ve çok daha iyi oldu diye düşünüyorum.

Ben bu mineralli suyu, yüz makyajımı temizleyip tonik uyguladıktan sonra uyguluyorum, yani yüz ve göz kreminden önce. Ne etkisi oluyor derseniz eğer, zaten kuru olan cildim, tonik uygulamasından sonra çok aşırı gergin oluyor, bu bazı zamanlarda acı verecek boyutlara ulaşabiliyor, resmen cildimin gerilip çatladığını hissediyorum. İşte tam bu histe devreye giriyor mineralli sular, o gerginlik oluşmadan yüzüme 4-5 kere sıkıyorum. Hem o gerginliği alıyor, hem ferahlatıyor hem de tazelik veriyor. Kurumasını, cildimin emmesini beklerken de o kuruluk bir daha geri gelmiyor ve ben de kuruduktan sonra kremlerimi uyguluyorum.

Kuru cildimden dolayı ben bu ürünleri ayrı seviyorum, eğer siz de kuru cilde sahipseniz, benim uyguladığım gibi uygularsanız büyük farkı hissedebilirsiniz :)

Ya da makyaj sonrasında yüzünüzde "pudralı" görüntü varsa eğer makyajınızın üzerine de sıkabilirsiniz, makyajınızı bozmayacaktır. Bir ayrı kullanımı da yazın o bunaltıcı sıcaklarında, makyajlı/makyajsız cildinize uygulayabilmeniz. O sıcaklarda o kadar iyi geliyor ki inanamazsınız:)

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

4 yorum:

  1. merhaba canım yeni bir blog açtım bloğuma beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Benim ilk mineralli suyum bu ürün oldu hala kıyamadım kullanmaya :') bu yazın iyi oldu kuzum başlayacağım bende

    YanıtlaSil
  3. thermal su kullanıyorum ama esthederm ürünleri çok pahalı.

    YanıtlaSil