Ürün İncelemesi#93 / #syafroditeventi Sponsorlarımız #5 : Alix Avien Eyeliner Pen

Merhabalar,

Yine ve yeniden sponsorlarımızdan gelen bir üründen bahsedeceğim ancak bu ürünü o kadar kullandım ki, o kadar beğendim ki yazmak için sabırsızlanıyorum resmen.


Alix Avien'i Türkiye'de ki fiyat politikasından dolayı hiç tercih etmiyordum. (Elimde sadece son dokunuş rimeli vardı onun da fiyatı uygun olduğu için almıştım zaten.) Ancak etkinlikte hediye ettikleri tüm ürünleri gerçek anlamda beğendim ama bunun yeri bambaşka. 

Uzun zaman önce sanırım Mart'tan önce olması lazım, Rimmel London'ın Glam Eyes serisinden bir likit eyeliner almıştım. 2-3 kere zar zor kullanabildim. O kadar gözümü yaktı ki kullanamadım resmen. O zamandan sonra da jel eyelinera yöneldim ve başka bir şey kullanmadım. Daha sonra bir makyaj uygulamasında eyelinerın göz yapıma gitmediği söylendi bende siyah göz kalemine geçiş yaptım. Ama tabii benim gibi bir eyeliner delisi kullanmadan duramazdı. 


Alix Avien'in bloggerlara gönderdiği paketi görünce ilgimi çekmişti bu ürün fakat yine kötü etki edecek korkusuyla gidip bakmamıştım bile. Dediğim gibi etkinlikte elime geçince çok mutlu oldum ve o gün bu gündür kullanıyorum. Şimdi hakkında düşündüklerime gelirsek;

- Asla ama asla yakmıyor!
- Tek katta siyah ancak 2. katta resmen kömür karası.
- Kalıcılığı minimum 10 saat daha fazlasını deneyimleyemedim.
- Bu kadar kalıcılığa çıkartması çok kolay. Bioderma tek seferde çıkarıyor.
- Keçe ucu sayesinde ince ve ya kalın tüm kullanım şekillerini çok rahat gerçekleştirebiliyosunuz.


Ben bazı durumlarda üzerinden UD'nin siyah farını geçiyorum, her ihtimale karşı o zaman ise tadından yenmiyor. Ürün 1ml ve 15 TL, bence fiyat performans bakımından çok iyi bir ürün.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : makyaja_ybk
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

4 yorum:

  1. Gidip bi bakmak istiyorum artık şu ürüne herkes o kadar çok sevdi ki :) Gerçi elimde çok eyeliner var en azından birini bitirip gidip öyle bakayım bari ^,^ Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de bitmeden alma, zaten az gramaja sahip, alınca bitirirsin hemen nasılsa :)

      Sil
  2. Ben floormar diplinerını kullanıyorum. Çok memnunum. Bu tarz kalemlere göre daha uzun süre kullanılabiliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, gramaj olarak az, bende ilk defa denedim ve beğendim. Bu bitince bakacağım o halde Flormar'a teşekkür ederim:*

      Sil