Ürün İncelemesi#75 / Review#75 : NARS Duo Laguna/Orgasm + Konuk Yazarlık

Merhabalar,

Bu yazıyı Elif'in bloğuna okumak için tıklayınız :)

NARS'ın Orgasm allığını çok fazla istiyordum. İlk zamanlarda uzun uzun baktım, elim gitti hep sonra vazgeçtim derken erkek arkadaşım bana hediye olarak bu ikiliyi getirdiğinde ağzım resmen açık kaldı. Şaka yollu hep bahsediyordum zaten, onunda aklında kalmış ve alıp getirmiş. 






Aslında Orgasm'ı isteyen ben yanında Laguna'yı görünce daha da vuruldum buna. Elimde kullandığım The Balm Bahama Mama'nın pabucunu direk dama attırdı. Onun kadar sert bitişli değil ve insanı fazla kullanımda "pis sokak çocuğuna" döndürecek yapısı da yok. Yanlışlıkla fazla sürmenize imkan yok mesela, çok zorlasanız da başaramayabilirsiniz. Yüze çok güzel kontürleme yapılıyor, direk hatlarınızı çıkarıyor. Turuncu alttonlu olmasına rağmen, ilk günden vazgeçilmezim oldu bu güzellik :)



Şimdi gelelim Orgasm'a... Gerçekten bahsedildiği gibi çok güzel bir allık! İçerisinde altın yansımalar bulunan pembe/gül kurusu arası değişik bir renge sahip. Her cilt renginde farklı duracağı da ortada:) 10 gündür her gün kullanıyorum ve asla bıkmadım. Bıkacak gibi de durmuyorum:) Kalıcılığı cidden çok güzel. Sabah 9 sularında fondoten üzerine uyguladığımda akşam 6-7'ye kadar yüzümde kalıyor.


İşte benim kullanmaya kıyamadığım allık/bronzer'ımın hikayesi bu şekilde. Eğer kullanıyorsanız yorumlarınızı duymak isterim.

Sevgiyle kalın... Stay in love...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
e-mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

CONVERSATION

10 yorum:

  1. yakın zamanda bende almayı planlıyorum. Ürünün fiyatı hakkında bilgi alabilir miyim =))) hediye ama belki biliyorsundur (=

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış hatırlamıyorsam 119 TL olması lazım, uzun zamandır Sephora ve benzeri yerleri ziyaret etmiyorum:/

      Sil
  2. Erkek arkadaş dediğin böyle olur işte:):)güle güle kullan böyle ikili alması daha güzel olmuş:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha:) Bu bir kereye mahsustu ama onunla da kalbimi fethetti bir kere daha:p

      Sil
  3. en merak ettiğim allıklar iyi gunlerde sür:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim! Allık cidden abartıldığı kadar varmış:)

      Sil
  4. Ay ben de istiyorum bu setten ya ikisini de çok merak ediyorum :) Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  5. Pis sokak çocuğu :) İyi güldüm! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha ama bana öyle etki ediyor resmen Bahama Mama:)

      Sil