Ürün İncelemesi#50 : Chanel Rouge Allure #108

Merhabalar,

Geçen günlerde şurada paylaştığım dudaklarımdan (:p) YSL'den sonra en çok istek alan bu güzellikti.
Şimdi bakalım bu rujumuz nasılmış :)


Öncelikle ben bu serinin paketlerine aşık olduğumu söylemem lazım. Mekanizması öyle güzel ki üstten bastırıyorsunuz ve ruj kendini dışarıya atıyor <3 Habire oynayıp duruyorum elime aldığımda, umarım kısa zaman içerisinde bozulmaz:)


Ruja ise resmen hastayım diyebilirim. Ben ki sevmem ıslak görüntüyü ama o kadar klas bir duruşu var ki dudakta, o kadar hafif duruyor ki yokluğunu unutabilirsiniz! Bende ki rengi 108 Determinêe, rengine bakıldığında koyu kahve gibi dursa da dudakta aslında sanki dudak rengini ortaya çıkaran bir renkmiş havası veriyor. Fotoğrafta da görebilirsiniz zaten.  


Nemlendirmesi, kalıcılığı, duruşu, sürülüşü ben tam puan aldı. Bir falsosunu yakalamadım henüz :)
Normal direk sürebiliyorsunuz, fırçaya gerek yok. İlk olarak rengini tam olarak veriyor, yani pigmentasyonu mükemmel.


Yakın zamanda başka rengini de almayı düşünüyorum ancak öncelikle elimdeki renkleri bitirmem lazım :)

Sevgiyle kalın...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

instagram : knzgrdgn
twitter : makyaja_ybk
mail : makyajayenibaslayan@gmail.com
Youtube : Kanalım

Share this:

, ,

CONVERSATION

1 yorum: